Lopen lopen lopen .... - Reisverslag uit Plymouth, Verenigd Koninkrijk van Els Burgh - WaarBenJij.nu Lopen lopen lopen .... - Reisverslag uit Plymouth, Verenigd Koninkrijk van Els Burgh - WaarBenJij.nu

Lopen lopen lopen ....

Blijf op de hoogte en volg Els

21 Juli 2016 | Verenigd Koninkrijk, Plymouth

Maandag is Wim vroeg vertrokken richting de luchthaven, helaas hoorde ik later dat zijn vlucht gecanceld was. Maar inmiddels is hij al weer een paar dagen thuis in Rotterdam
Ik werd ik op sleeptouw genomen door 2 Belgische vrienden van Wim. Zo met elkaar richting de mesata
Ik vond het mooi, sommige vinden het saai, het is een uitgestrekt droog laag gebied, geen hoogteverschil dus zeker makkelijker te lopen.
Vandaag in Leon de stad verkennen en half in de middag met de trein richting Sarria voor het laatste gedeelte
Tot nu toe vind ik het heel bijzonder, de prachtige natuur, niet weten waar je slaapt, de ontmoetingen met andere pelgrims. Ik geniet!

  • 21 Juli 2016 - 08:13

    Ilona:

    Lieve Els, wat klinkt het als een super gaaf avontuur!! Geniet van het laatste gedeelte topper!! Dikke X

  • 21 Juli 2016 - 08:46

    Karin:

    Lieve Els. Het is al een avontuur om jou te volgen...
    Gaaf voor Wim dat hij z'n scriptie mag verdedigen
    Ik hoop dat je zo blijft genieten.
    Liefs karin

  • 21 Juli 2016 - 09:41

    Agnes:

    Lieve vriendin,

    wat leuk om weer een berichtje te ontvangen, en wat een mooie foto's.
    Ik heb van de week je dvd bekeken en heb er erg van genoten.
    Wat een mooie tocht en mooi om de achterliggende gedachten van
    de verschillende personages te weten waarom ze de tocht lopen.
    Ook div herkenbare beelden, waar jij ook foto's van hebt genomen.
    Ben ook benieuwd hoe Wim het heeft ervaren.
    Lieve Els ik ben trots op je en blijf genieten he.
    Liefs Agnes

  • 21 Juli 2016 - 09:50

    Marleen:

    Heel gaaf Els! Wat een ervaring. Succes met het laatste gedeelte X

  • 21 Juli 2016 - 15:38

    Nelleke:

    Wat leuk om wat van je te horen, en fijn dat je er zo van geniet!!! Leuke foto's
    hele dikke knuffer xxxxxxxxxx

  • 21 Juli 2016 - 20:44

    Maaik:

    Lieve Els. Wat een avontuur zeg! Dit is prachtig om mee te maken. Heel veel plezier en succes mer de verdere tocht. Je doet het maar... Dikke kus Maaike

  • 22 Juli 2016 - 10:48

    Margriet:

    Fijn Els dat je zo geniet hele belevenis, Gr Margriet en Arij

  • 24 Juli 2016 - 19:54

    Petra:

    Hoi Els,
    Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat, ondanks wat blaren. Een heel avontuur, lijkt mij.
    Hoop dat het je verdere reis ook nog zo goed blijft gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Plymouth

Els

Actief sinds 07 Juli 2016
Verslag gelezen: 1120
Totaal aantal bezoekers 2829

Voorgaande reizen:

07 Juli 2016 - 10 Augustus 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: