Eerste dagen richting Santiago - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Els Burgh - WaarBenJij.nu Eerste dagen richting Santiago - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Els Burgh - WaarBenJij.nu

Eerste dagen richting Santiago

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

15 Juli 2016 | Spanje, Pamplona

Hier ben ik dan eindelijk,haha de dagen gaan zo snel!
Maandagochtend 8 uur naar Madrid gevlogen en vanuit daar een overstap naar Biarittz. Daar met de bus naar St Jean Pied de Port
We hadden een reservering bij Bellari door Piet aanbevolen,super plekje.

Ga er een beetje in vogelvlucht doorheen
St Jean pied de port -Ronchevalles
Ronchevalles -Larrasoana
Larrasoana -Pamplona
Vandaag Pamplona -Puerte la Reine

Het zijn mooie dagen geweest,prachtige natuur,gastvrije eigenaren van de hostels
Het lopen is zwaar,zeker vandaag,erg warm en de eerste blaren kwamen opzetten,zo bang voor geweest maar helaas ze zijn er.
Het zijn 4 super dagen geweest, met als hoogtepunt het telefoontje woensdagmiddag dat Wim zijn scriptie mag verdedigen.
Dat hebben we samen gevierd in Pamplona fiesta San Fermin
Ga stoppen we gaan eten, pollo Peregrino , bon appetito !

• 16 Juli 2016 - 11:38

Piet Vis:

Hi Els en Wim,
    Mooie foto's vooral de foto van Alto Perdon vervult mij met weemoed.
    Ook de foto van pad naar beneden is prachtig, hoop volgend jaar het weer te lopen.
    Goed idee Els om een draadje door de blaar te doen , goed advies he!
    Hou vol en geniet er van.
    Buen Camino !

• 16 Juli 2016 - 20:05

Agnes Putman:

Hai lieve Els en Wim,

wat leuk eindelijk wat van jullie te horen. Ik moest elke dag wel aan jullie
    denken hoe het met jullie gaat, waar jullie nu zijn en wat voor ervaringen
    jullie opgedaan hebben.
    Prachtige foto's, jammer van die blaar Els, maar kom op he, volhouden
    dat kan je wel.
    Fijn dat Wim goed nieuws heeft gekregen. daar krijg je weer energie van.
    Ik ga vanavond je DVD kijken, heb er zin in, lijkt mij echt mooi.
    Els en Wim, geniet nog even samen en ik blijf jullie volgen.
    Liefs Agnes

• 16 Juli 2016 - 20:55

Gre :

Hallo kanjers
    Echt mooi daar!! Hoera voor Wim fijn dat hij zig mag verdedigen .
    Wel jammer van je blaar! Hoop dat je met het draadje weer verder kan.