Aftellen en een beetje nerveus worden - Reisverslag uit Maasland, Nederland van Els Burgh - WaarBenJij.nu Aftellen en een beetje nerveus worden - Reisverslag uit Maasland, Nederland van Els Burgh - WaarBenJij.nu

Aftellen en een beetje nerveus worden

Blijf op de hoogte en volg Els

08 Juli 2016 | Nederland, Maasland

Vrijdagmiddag 12.50, laatste dingentjes afronden op kantoor.
En dan weekend. Beetje nerveus begin ik wel te worden, gezonde spanning! Kijk naar het weekend uit, gezellige momenten nog met Wim,mijn lieve vader Hurm, en de kids.Maandagochtend vroeg richting Schiphol.We vliegen 8.05 naar Madrid en dan door naar Biarittz,waar we einde middag een hostel geboekt hebben in St Jean Pied de Port. En ja We... Wim jr loopt een poosje mee.Echt fantastisch om met je zoon te starten. Een droom die uitkomt!
Met alle kleine attentie's, berichtjes en bezoekjes van de mensen waar ik van hou ben ik zo blij, hierdoor moet het gaan lukken.... Mijn camino naar Santiago!

• 08 Juli 2016 - 17:52

Els Vd Burgh:

Els,
    Nogmaals heel veel succes, ik blijf elke etappe die ik gelopen heb en nu jij gaat lopen volgen!
    Succes Piet Vis

• 08 Juli 2016 - 20:36

Alma:

Bon Camino. Zo leuk!!!!!

• 08 Juli 2016 - 20:45

Frans Vera:

Lieve Els we wensen je heel veel plezier hopelijk zonder blaren en wat met je zoon zo te beginnen liefs

• 08 Juli 2016 - 21:25

Mandy:

Lieve Els,
    Super leuk dat Wim jr. het eerste stuk met je meeloopt.
    Wat een uitdaging, ga ervoor, heel veel succes en vooral genieten.

• 08 Juli 2016 - 21:31

Paul En Jacq:

Lieve Els
    Heel veel succes lieverd. Wat fijn dat je zoon met je gaat starten.Ik hoop dat je prachtige momenten gaat meemaken . Wij gaan je volgen en aan je denken.
    Dikke knuffel... Trots op jou

• 09 Juli 2016 - 08:53

Nelleke:

Lieve vriendin, veel succes en veel mooie momenten gewenst, en vooral genieten
    xxxx

• 09 Juli 2016 - 13:39

Patricia:

Lieve Els , een wens die je gaat waar maken.
    Super stoer! En leuk dat we op deze manier met je "mee" mogen lopen

• 09 Juli 2016 - 15:41

Debby:

Lieve Els, heerlijk genieten op je reis van alles wat je tegen gaat komen! Dikke

• 09 Juli 2016 - 15:43

Debby:

Oh de smileys werken niet. Dikke zoen Debby

• 09 Juli 2016 - 16:15

Dana :

Lieve Els, ik wens je heel veel succes en je kan het. En geniet van alles.
    Dikke kus Dana

• 09 Juli 2016 - 20:23

Saskia:

Bon Voyage

• 10 Juli 2016 - 11:42

An:

Hoi lieve Els nog een fijne dag vandaag met Wim en de kids en morgen goeie vlucht

• 11 Juli 2016 - 16:56

Ellen :

Morgen gaat het echt beginnen, op naar Roncevalles. Buen Camino Xx

• 11 Juli 2016 - 20:51

Maaike:

Wat fijn om jouw gisteren nog even veel geluk toe te wensen. Heel veel kusjes van mij aan jouw en aan Wim.

• 11 Juli 2016 - 21:46

Monique:

Lieve Els wat bijzonder dat je dit doet. Ben super trots op je. Dikke kus en zet hem op xxxxxx

• 12 Juli 2016 - 11:09

Esther:

Lieve Els, wat stoer dat je dit gaat doen! Wens je een hele mooie wandelreis toe en geniet van alles wat je mee gaat maken. Dikke kus en succes, je kan het!! xxxx

• 14 Juli 2016 - 13:11

Ilona:

Lieve Els, wat een mooie reis! Heel veel wandelplezier en geniet van al het moois! Succes en je kan het! XX